
Τρίτη 17 Ιουλίου 2007
Δευτέρα 4 Ιουνίου 2007
Είναι μάγος και Έλληνας
Criss Angel - Vanish In The Pail - The best home videos are here
Δείτε κ αυτά. Ειναι φαντάστικος ο άνθρωπος. (?).
Half A Woman
Chain
Mirror Magic
Criss Angel Puts His Hand Through A Spectator
Criss Angel's Brewery
Walks Through Glass
Bike Trick
Criss Angel Levitates
Angel Elephant Trick
At a Party
Deja Vu
Vanishing Milk
Black Curtain Magic
Wall Walker
Shadows
Coin And Can
Ring In The Ice Cube
4 Coins Trick
Spoiler
Crawls Out Of A Storm Drain
Mind Freak
Compilation
Amazing Card Magic
Telekinetic Energy In Action
Burned Alive
Teleport
Spoon And Fork Tricks
Jewelry Magic
Party Trick
Supernatural
Slices Himself
Rope Escape
Walks On Water
Gets Hit By A Car
highlights
2 Girls
Supernatural
TV Show Intro
Tricks
Coin Trick
The Real
Drinking Companion
Psychokinesis
Body Suspension
Panties
Smoking Trick
Criss Angel
Fence Impalement
Vanishing Tokens
Magazine
Magic Food
Good Trick
Nice Card Trick
Wood Chipper Escape
Make Girl Dissapear
Supernatural
Pass Through Armored Truck
Gets Skewerd
Mindfreak
Cell Phone
Αppearing Ηummer
Butterfly Tattoo
Criss Angel VS David Blaine
Body Suspension
Fear & Phobia
Παρασκευή 1 Ιουνίου 2007
Για την Αμαλία...
«Ο ασθενής έχει το δικαίωμα του σεβασμού του προσώπου του και της ανθρώπινης αξιοπρέπειάς του.»(σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν. 2071/ 1992)
«Να γίνουν εξαίρεση οι αλμπάνηδες ρε παιδιά, όχι ο κανόνας…»
(Αμαλία Καλυβίνου, 1977-2007)
Από την ηλικία των οκτώ ετών, η Αμαλία ξεκίνησε να πονάει. Παρά τις συνεχείς επισκέψεις της σε γιατρούς και νοσοκομεία, κανένας δεν κατάφερε να διαγνώσει εγκαίρως το καλόηθες νευρίνωμα στο πόδι της. Δεκαεπτά χρόνια αργότερα, η Αμαλία έμαθε ότι το νευρίνωμα είχε πια μεταλλαχθεί σε κακόηθες νεόπλασμα.
Για τα επόμενα πέντε χρόνια η Αμαλία είχε να παλέψει όχι μόνο με τον καρκίνο και τον ακρωτηριασμό, αλλά και με την παθογένεια ενός Εθνικού Συστήματος Υγείας που επιλέγει να κλείνει τα μάτια στα φακελάκια κι επιμένει να κωλυσιεργεί με παράλογες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Εκτός από τις ακτινοβολίες και τη χημειοθεραπεία, η Αμαλία είχε να αντιμετωπίσει την οικονομική εκμετάλλευση από γιατρούς που στάθηκαν απέναντί της και όχι δίπλα της. Πέρα από τον πόνο, είχε να υπομείνει την απληστία των ιδιωτικών κλινικών και την ταλαιπωρία στις ουρές των ασφαλιστικών ταμείων για μία σφραγίδα.
Η Αμαλία άφησε την τελευταία της πνοή την Παρασκευή 25 Μαϊου 2007. Ήταν μόλις 30 ετών.
Πριν φύγει, πρόλαβε να καταγράψει την εμπειρία της και να τη μοιραστεί μαζί μας μέσα από το διαδικτυακό της ημερολόγιο. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://fakellaki.blogspot.com/, η νεαρή φιλόλογος κατήγγειλε επώνυμα τους γιατρούς που αναγκάστηκε να δωροδοκήσει, επαινώντας παράλληλα εκείνους που επέλεξαν να τιμήσουν τον Ορκο του Ιπποκράτη. Η μαρτυρία της συγκίνησε χιλιάδες ανθρώπους, που της στάθηκαν συμπαραστάτες στον άνισο αγώνα της μέχρι το τέλος.
«Ο στόχος της Αμαλίας ήταν να πει την ιστορία της, ώστε μέσα απ’ αυτήν να αφυπνίσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και συνειδήσεις. Κυρίως ήθελε να δείξει ότι υπάρχουν τρόποι αντίστασης στην αυθαιρεσία και την εξουσία των ασυνείδητων και ανάλγητων γιατρών, αλλά και των γραφειοκρατών υπαλλήλων του συστήματος υγείας.»
(Δικαία Τσαβαρή και Γεωργία Καλυβίνου - μητέρα και αδελφή της Αμαλίας)
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 77 του Ν. 2071/1992, θεωρείται πειθαρχικό παράπτωμα για τους γιατρούς του Ε.Σ.Υ:
«Η δωροληψία και ιδίως η λήψη αμοιβής και η αποδοχή οποιασδήποτε άλλης περιουσιακής παροχής, για την προσφορά οποιασδήποτε ιατρικής υπηρεσίας.»
Η Αμαλία Καλυβίνου αγωνίστηκε για πράγματα που θεωρούνται αυτονόητα σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος. Δυστυχώς δεν είναι και τόσο αυτονόητα στην Ελλάδα. Συνεχίζοντας την προσπάθεια που ξεκίνησε η Αμαλία, διαμαρτυρόμαστε δημόσια και απαιτούμε:
* ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ
* ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΟΒΟΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
* ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ
* ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΑΡΤΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ Ε.Σ.Υ.
* ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΠΕΥΔΕΤΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΑΣ ΠΑΨΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΔΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
* ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ
* ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ* ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ
ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να δώσετε φακελάκι, μην το κάνετε. Προτιμήστε καλύτερα να κάνετε μια δωρεά. Η τελευταία επιθυμία της Αμαλίας ήταν η ενίσχυση της υπό ανέγερση Ογκολογικής Μονάδας Παίδων
(Σύλλογος Ελπίδα, τηλ: 210-7757153, e-mail: infο@elpida.org, λογαριασμός Εθνικής Τράπεζας: 080/480898-36, λογαριασμός Alphabank: 152-002-002-000-515. Θυμηθείτε να αναφέρετε ότι η δωρεά σας είναι “για την Αμαλία”).
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑΣ
«Να γίνουν εξαίρεση οι αλμπάνηδες ρε παιδιά, όχι ο κανόνας…»
(Αμαλία Καλυβίνου, 1977-2007)
Από την ηλικία των οκτώ ετών, η Αμαλία ξεκίνησε να πονάει. Παρά τις συνεχείς επισκέψεις της σε γιατρούς και νοσοκομεία, κανένας δεν κατάφερε να διαγνώσει εγκαίρως το καλόηθες νευρίνωμα στο πόδι της. Δεκαεπτά χρόνια αργότερα, η Αμαλία έμαθε ότι το νευρίνωμα είχε πια μεταλλαχθεί σε κακόηθες νεόπλασμα.
Για τα επόμενα πέντε χρόνια η Αμαλία είχε να παλέψει όχι μόνο με τον καρκίνο και τον ακρωτηριασμό, αλλά και με την παθογένεια ενός Εθνικού Συστήματος Υγείας που επιλέγει να κλείνει τα μάτια στα φακελάκια κι επιμένει να κωλυσιεργεί με παράλογες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Εκτός από τις ακτινοβολίες και τη χημειοθεραπεία, η Αμαλία είχε να αντιμετωπίσει την οικονομική εκμετάλλευση από γιατρούς που στάθηκαν απέναντί της και όχι δίπλα της. Πέρα από τον πόνο, είχε να υπομείνει την απληστία των ιδιωτικών κλινικών και την ταλαιπωρία στις ουρές των ασφαλιστικών ταμείων για μία σφραγίδα.
Η Αμαλία άφησε την τελευταία της πνοή την Παρασκευή 25 Μαϊου 2007. Ήταν μόλις 30 ετών.
Πριν φύγει, πρόλαβε να καταγράψει την εμπειρία της και να τη μοιραστεί μαζί μας μέσα από το διαδικτυακό της ημερολόγιο. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://fakellaki.blogspot.com/, η νεαρή φιλόλογος κατήγγειλε επώνυμα τους γιατρούς που αναγκάστηκε να δωροδοκήσει, επαινώντας παράλληλα εκείνους που επέλεξαν να τιμήσουν τον Ορκο του Ιπποκράτη. Η μαρτυρία της συγκίνησε χιλιάδες ανθρώπους, που της στάθηκαν συμπαραστάτες στον άνισο αγώνα της μέχρι το τέλος.
«Ο στόχος της Αμαλίας ήταν να πει την ιστορία της, ώστε μέσα απ’ αυτήν να αφυπνίσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και συνειδήσεις. Κυρίως ήθελε να δείξει ότι υπάρχουν τρόποι αντίστασης στην αυθαιρεσία και την εξουσία των ασυνείδητων και ανάλγητων γιατρών, αλλά και των γραφειοκρατών υπαλλήλων του συστήματος υγείας.»
(Δικαία Τσαβαρή και Γεωργία Καλυβίνου - μητέρα και αδελφή της Αμαλίας)
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 77 του Ν. 2071/1992, θεωρείται πειθαρχικό παράπτωμα για τους γιατρούς του Ε.Σ.Υ:
«Η δωροληψία και ιδίως η λήψη αμοιβής και η αποδοχή οποιασδήποτε άλλης περιουσιακής παροχής, για την προσφορά οποιασδήποτε ιατρικής υπηρεσίας.»
Η Αμαλία Καλυβίνου αγωνίστηκε για πράγματα που θεωρούνται αυτονόητα σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος. Δυστυχώς δεν είναι και τόσο αυτονόητα στην Ελλάδα. Συνεχίζοντας την προσπάθεια που ξεκίνησε η Αμαλία, διαμαρτυρόμαστε δημόσια και απαιτούμε:
* ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ
* ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΟΒΟΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
* ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ
* ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΑΡΤΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ Ε.Σ.Υ.
* ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΠΕΥΔΕΤΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΑΣ ΠΑΨΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΛΑΔΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
* ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ
* ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ* ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ
ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να δώσετε φακελάκι, μην το κάνετε. Προτιμήστε καλύτερα να κάνετε μια δωρεά. Η τελευταία επιθυμία της Αμαλίας ήταν η ενίσχυση της υπό ανέγερση Ογκολογικής Μονάδας Παίδων
(Σύλλογος Ελπίδα, τηλ: 210-7757153, e-mail: infο@elpida.org, λογαριασμός Εθνικής Τράπεζας: 080/480898-36, λογαριασμός Alphabank: 152-002-002-000-515. Θυμηθείτε να αναφέρετε ότι η δωρεά σας είναι “για την Αμαλία”).
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑΣ
Σάββατο 26 Μαΐου 2007
Λουκιανού διάλογοι...( ένα ταξίδι στην Αμερική ? )

Κάποτε λοιπόν, ξεκίνησα απο τις Ηράκλειες στήλες και αφού ρίχτηκα στο δυτικό ωκεανό, άρχισα το ταξίδι μου έχοντας ευνοικό άνεμο.Αιτία και σκοπός του ταξιδίου μου ήταν η περιέργεια και η επιθυμία μου για καινούρια πράγματα, μα και γιατί ήθελα να μάθω που βρίσκεται το τέλος του ωκεανού και τι σόι άνθρωποι κατοικούν πέρα απο αυτόν. Για αυτόν λοιπόν τον λόγο έβαλα μέσα στο καράβι άφθονα τρόφιμα και μπόλικο νερό. Κατάφερα να ρθούν μαζί μου 50 συνομίλικοι μου που είχαν τα ίδια μυαλά με εμένα., εφοδιάστηκα με πολλά όπλα και προσέλβα τον καλυτερο καπετάνιο που του υποσχέθηκα μεγάλο μισθό. Τέλος εξόπλισα το καράβι για μακρινό κ επικίνδυνο ταξίδι, μια και ήταν σκάφος ελαφρό. Ταξιδεύαμε μια μέρα και μια νύχτα με πριμο τον καιρό ι ακόμα βλέπαμε στεριά, γιατι δεν προχωρούσμε γρήγορα. Την άλλη μέρα όμως, σαν άρχισε να ψηλώνει ο ήλιος, ο άνεμος δυνάμωνε, το κύμα φούσκωνε και απλωνόταν σκοτάδι. Έτσι δεν ήταν μπορετό ούτε τα πανιά να μαζέψουμε. Παραιτηθήκαμε λοιπόν και παραδοθήκαμε στον άνεμο και ταλαιπωρούμασταν 79 μέρες. Εκεί στις 80 έλαμψε ξαφνικά ο ήλιος και διακρίναμε, όχι μακριά μας ένα νησί ψηλό και δασωμένο όπου δεν ηχούσε τόσο άγρια το κύμα, γιατί στο μεταξύ είχε πια καταλαγιάσει η μεγάλη τρικυμία.
...Περπατήσαμε κάπου μισό χιλιόμετρο από τη θάλασσα μέσα απο δασωμένο τόπο κι αντικρίσαμε μια στήλη χάλκινη, χαραγμλενη με γράμματα ελληνικά, ξεθωριασμένα και μισοσβησμένα που έγραφε: " Μέχρι εδώ έφτασαν ο Ηρακλής κι ο Διόνυσος".
...Περπατήσαμε κάπου μισό χιλιόμετρο από τη θάλασσα μέσα απο δασωμένο τόπο κι αντικρίσαμε μια στήλη χάλκινη, χαραγμλενη με γράμματα ελληνικά, ξεθωριασμένα και μισοσβησμένα που έγραφε: " Μέχρι εδώ έφτασαν ο Ηρακλής κι ο Διόνυσος".
Δευτέρα 30 Απριλίου 2007
Sea Shopping
Τετάρτη 25 Απριλίου 2007
Ένα ΚΛΙΚ για την Αμμόχωστο.
Εφτασε η μέρα για την πρωτότυπη για τα Ελληνικά - αλλά και παγκόσμια - δεδομένα διαδικτυακή διαμαρτυρία.Σήμερα είναι η μέρα που όλοι μας θα κάνουμε ένα κλικ και θα δούμε ένα video που έχει φτιαχτεί για να υπενθυμίσει το Κυπριακό πρόβλημα.
Δείτε το video εδώ : http://www.youtube.com/watch?v=putCsi3_AScΕνα κλικ με το οποίο θα δούμε ένα video που έχει φτιαχτεί για την παγκόσμια καμπάνια συλλογής υπογραφών για επιστροφή της Αμμοχώστου στους νόμιμους κατοίκους της (του Οργανισμού Κυπρίων Νέων Επιστημόνων ΙΣΧΥΣ).
Στόχος είναι να αποτυπωθεί η μαζική συμμετοχή μέσα απο τον μετρητή επισκέψεων (views) αλλά και να καταφέρουμε να φτάσει αυτό το video σε υψηλή θέση δημοτικότητας στην υπηρεσία που φιλοξενείται (youtube) ωστε να δει και ο υπόλοιπος κόσμος τι ακριβώς συμβαίνει με την Αμμόχωστο.
Δείτε το video εδώ : http://www.youtube.com/watch?v=putCsi3_AScΕνα κλικ με το οποίο θα δούμε ένα video που έχει φτιαχτεί για την παγκόσμια καμπάνια συλλογής υπογραφών για επιστροφή της Αμμοχώστου στους νόμιμους κατοίκους της (του Οργανισμού Κυπρίων Νέων Επιστημόνων ΙΣΧΥΣ).
Στόχος είναι να αποτυπωθεί η μαζική συμμετοχή μέσα απο τον μετρητή επισκέψεων (views) αλλά και να καταφέρουμε να φτάσει αυτό το video σε υψηλή θέση δημοτικότητας στην υπηρεσία που φιλοξενείται (youtube) ωστε να δει και ο υπόλοιπος κόσμος τι ακριβώς συμβαίνει με την Αμμόχωστο.
Δευτέρα 23 Απριλίου 2007
19η Διεθνής Φωτογραφική Συγκυρία

ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΜΑΙΟΣ 2007
"Χρόνος" είναι το θέμα της 19η Διεθνής Φωτογραφικής Συγκηρίας που διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη από το Μουσείο Φωτογραφίας, εισάγοντας στο κοινό το παρόμοιο θέμα της Photobiennale του 2008.
Σε 34+1 εκθέσεις σε 28 εκθεσιακούς χώρους, όπως μουσεία, ιδρύματα,ξένα μορφωτικά ινστιτούτα και γκαλερί παρουσιάζονται έργα από 100+ δημιουργούς και από 26 διαφορετικές χώρες.Παράλληλα εκθέσεις θα παρουσιαστούν στην Ξάνθη και στην Αθήνα
ΧΩΡΟΙ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ
1. Βιβλιοπωλείο-Γκαλερί Ιανός
2. Tsatsis projects/artforum
3. AAS Galery
4. Tettix Art Gallery
5. Γενί Τζαμί
6. Στοά Μπεζεστένι
7. Αλατζά Ιμαρέτ
8. Gallery ESP
9. Goethe Institut
10. Λουτρά Παράδεισος
11. Stereosis
12. Εμπορικό και Βιομηχανικό επιμελητηριο Θεσσαλονίκης
13. Gallery Kalfayan
14. Gallery TinT
15. Φουαγιέ Ολύμπιον
16. Gallery Lola Nikolaou
17. Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
18. Αρχαιολογικό Μουσείο
19. Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού
20. Μακεδονικό μουσείο σύγχρονης τέχνης
21. Αγιορείτικη εστία
22. Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικης τραπέζης
23. Αποθήκη Γ' Λιμάνι
24. Μουσείο Φωτογραφίας
25. Πρών στρατόπεδο Κόδρα
26. Cedefop
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

